Jdi na obsah Jdi na menu

Recenze SE C902

5. 11. 2008

Telefon Sony Ericsson C902 se může pochlubit především skvělým desingnem a možností vybrat si hned z několika barev: černo-červená, černo-stříbrná, černo-bronzová a černá což je více než příjemné pro náročnější zákazníky.

Obrazek

----------

Také vám mobil může nabídnout skvělý 5 megapixelový fotoaparát který můžete také ovládat pomocí dotykových kláves. Fotoaparát z počátku není vůbec vidět (musíte si nejprve strhnout ochrannou fólii z displeje a poté jemně vytáhnout kryt) a proto působí tak nenápadným dojmem, ale zato se s ním dobře fotí, a o tom, že můžete fotit podle libosti vás jistě přesvědčí vnitřní pamět telefonu o 160 Mb a slotu na paměťové karty. V režimu fotografování si můžete nastavit stabilizátor obrazu, detekci obličejů, vyvážení bílé a černé barvy, panorama, autofocus, makro režim, samospoušť a další snadno použitelné režimy.

-----

Displej telefonu má příjemné rozlišení 240x320pixelů, takže si s grafikou starosti dělat nemusíte. Především u her a obrázků je to skvělé. Telefon oplývá také režimem "Letadlo" ve kterém se vypnou vysílače, ale vy si i dále můžete užívat poslouchání hudby či jinou zábavu (samozřejmě kromě komunikačních služeb).

-----

Pokud si chcete z počítače nahrát nové hry, obrázky nebo hudbu, můžete k tomu použít USB připojení během kterého se vám telefon ještě nabije. Buď s instalačním CD nebo jen tak, oboje je možné. Dalším možným připojením je Bluetooth které pracuje poměrně rychle. Když si jen tak pouštíte písničky do sluchátek a zároveň chcete psát SMS nebo MMS zprávu, existuje tu možnost jednotlivé akce minimalizovat stejně jako je tomu u běžných počítačů nebo notebooků.

------

Cena tohoto malého zázraku, který je právem nazvaný jako telefon Jamese Bonda se pohybuje kolem 6.000 Kč.

------